Instytut Innowacji i Nowoczesnych Technologii w Logistyce

Logistyka
Język Polski Deutsche Русский (Ru) Česky Arabic (AR) Français (FR) Chinese (ZH) Ελληνικά (GR) Español (ES) Portuguese (PT) Italian (IT) Türk (TR) Українська Nederlands (NL) English Language

 

  • Newsletter zapisz się !

    Adres e-mail:

    Nazwa:


  • Wstaw reklamę

    Jeżeli są Państwo zainteresowani reklamą na naszej stronie internetowej prosimy o kontakt pod adres: anna.zurek@instytutintl.pl

Zasady współpracy

Zasady współpracy z szeroko rozumianym odbiorcą, czy jest to Klient, pracownik, dostawca czy podwykonawca, wynikają z naszej strategii. Poza nią bliskie nam są takie wartości jak, komunikacja, zaufanie i etyka biznesowa.

KOMUNIKACJA jest elementem scalającym i bardzo istotnym we współpracy. Wykorzystujemy ją na każdym etapie realizacji usług, aby uniknąć nieporozumień, niedomówień i barier pomiędzy stronami.

Od Klienta oczekujemy tego samego, a także otwartości, obiektywnego i podmiotowego podejścia do danej problematyki.

ZAUFANIE to kolejna wartość, którą wyznajemy w biznesie. Bez niej, nie ma co mówić o powodzeniu i efektach pracy.

ETYKA BIZNESOWA z kolei to podstawa realizacji celów i dobrych relacji. Oczekujemy, że słowo mówione jest równoznaczne ze słowem pisanym.

Aktualności

  • 1
  • 2
  • 3

XIII Edycja Dolnośląskiej Nagrody Jakości wyróżnienie dla Ne…

10-02-2020 Newsy

XIII Edycja Dolnośląskiej Nagrody Jakości wyróżnienie dla Neurospace

W środę 29 stycznia 2020 w siedzibie Naczelnej Organizacji Technicznej we Wrocławiu odbyła się uroczysta gala ogłoszenia wyników XIII edycji Ko...

Czytaj dalej

Mistrzowska Szkoła Biznesu tylko dla wybranych – przeszli II…

11-12-2019 Newsy

Mistrzowska Szkoła Biznesu tylko dla wybranych – przeszli III edycję Programu Mentoringu Biznesowego w Województwie Opolskim.

Mentoring Biznesowy to szczególny projekt w Województwie Opolskim, który powstał 3 lata temu. W tym roku do III już edycji zakwal...

Czytaj dalej

Copyright 2011 - 2020 Instytut INTL. All rights reserved.